Tuesday, February 27, 2007

عذرا ممنوع الاقتراب

  • صباح الخير يا حبيتي عاملة ايه
  • تمام تمام
  • عامل إنت ايه والله الحمد لله
  • شكلك تعبان
  • أه منمتش امبارح كويس
  • ليه كده
  • مش عارف تقريبا كده كنت بفكر فيكي
  • آه آه آه ، ده ليه كده
  • خايف تتجوزي وتسبيني
  • يبني متقلش كده ، انا خلاص ربط حياتي عليك
  • [ ابتسامة خفيفة ] يعني ايه
  • مش عارف يعني ايه
  • أه
  • يعني لو متجوزتاكش مش هتكوز حد تاني
  • لا متقوليش كده ، اتغر في نفسي
  • لا اتغير ، أي نعم انت شكلك مش ولابد ولكن حبيتك
  • حبيتيني
  • شفت بقي
  • حبيتي في أيه
  • كل حاجة هدوئك ، ثقافتك ، احترامك ليا ، وحاجات كتير
  • قولي سكتي ليه
  • خلاص كده انت عايز حاجة تاني
  • اه عايز اسمع كلام حلو عشان عندي اكتئاب
  • اكتئاب انتي معايا
  • لا طبعا
  • دا انتي اللي مهونا عليا حياتي

  • ---- التيليفون بيرن ---
  • هرد علي التليفون

  • Hi
  • Hi mam How are you?
  • I am very well
  • And you
  • Good
  • Where are you
  • I am with Ahmed
  • How's Ahmed
  • He 's my college
  • Ok
  • Tell him my regards
  • Ok
  • Mam
  • Did you want to any thing ?
  • No just I want to tell you I w'll go to Alex to day to your aunt and then be back at evening
  • Ok

  • احنا كنا بنقول ايه
  • مفيش مقولناش حاجة
  • طيب.... هابقلك اخر اليوم
  • ماشي

  • صباح الخير يا حموا
  • صباح الخير يا هاني
  • شكلك تعبان
  • مفيش دماغي مصدعة شوية
  • طب بالله عليك عايزين النهاردة نخلص التصميم بتاع شركة عبد السميع وشركاه
  • حاضر

  • ايه يا عمنا اللي وخد عقلك
  • J ماش يا خويا
  • النهاردة بقي عندي خروجه انما ايه مززززززززه
  • يا عم بطل تفاهة بقي
  • يا عم العبيط سيبك من شغل روميو اللي انت عايش فيه ده
  • انا روميو .... يا ريت كنت روميو
  • اه روميو ... من ساعة معرفة نوفي وانت حياتك كده مفهاش اسموو ايه ده
  • يعم اتليهي
  • يعم امراة واحد لا تكفي
  • اخرس بقي عايز اركز خليني اكمل شغل

التليفون الداخلي

  • احمد
  • صباح الخير يا فندم
  • خلاصت تصميم بتاع شركة عثمان القابضة
  • لا يا فندم
  • (المدير متغاظ)ليه يا احمد انت بقالك اسبوع فيه
  • انا
  • ايوه
  • لا يا فندم انا معايا شغل شركة عبد السميع وشركاه
  • لا ده مع احمد بيومي
  • انا احمد بيومي يافندم
  • انت اقعد علي مكتبه ليه
  • انا مش قاعد علي مكتبه يا فندم حضرتك بس اتصلت غلط انا 202 واحمد عبد العاطي 302
  • طيب ماشي خلاصة الشغل اللي في ايديك
  • قربت يا فندم
  • ---- تك رزع السماعة ---
  • ايه يا عم شغل المجانيين ده
  • ها ها ها
  • معلش

  • يتصل بنيفي علي التليفون الداخلي
  • نيفي خلصتي
  • لسه شوية يا ميدو
  • طيب انا خلاصت
  • استناني شوية وننزل سوا
  • اوكيه
  • بعد 10 دقائق
  • حموا انت لسه ما مشيتش ابن حلال والله
  • اديني
  • في شغلة كده قيمة نص ساعة
  • لا انا ماشي وراية معاد
  • ايه يعم نيفي ادمها ساعة وانا بقلك شغلانا كده بسطه قيمة نص ساعة فيه ايه ، وهو كل بتمانوه
  • هاني انا عارف النص ساعة بتاعتك ديه ، ثانيا ايه كل بتامنوه ده هو انا شغال في طبونة
  • لا يا سيدي بس يعني مفهاش حاجة دي شغلنا صغيرة

  • بعد ساعة
  • ميدو انا خلاصت
  • وانا كمان (قام بلم اوراقه بسرعة)

  • تعالي اركب معايا
  • واعمل ايه في عربيتي
  • سبها هينا
  • وارجع تاني لا خلينا كل واحد في عربته
  • خلاص انا هاجي اركب معاك
  • برحتيك وهتسيبي عربيتك اه اه ياعني ما انت هتجبني تاني

No comments: